תצמחו מזה גם לכם השיער נושר בכמויות? נכון, זה מלחיץ, אבל חשוב שתדעו שיש פתרון!

אוף הטלפון החכם המעצבן הזה. הוא דואג להזכיר לנו מדי יום איפה היינו לפני ארבע, חמש ושש שנים. מי צריך את זה בכלל? הרי הדבר העיקרי שזה גורם לנו לעשות זה לצלול לעומקי התמונה ולנסות להבין מה השתנה בשנים האחרונות. ומי מאיתנו לא עושה את ההשוואות האלו? מי לא עושה זום אין על הפנים, מחפש קמטים חדשים או מעביר יד על השיער רק כדי לקלוט שפעם הוא היה מלא יותר? כן, אנחנו רואים את השיער הנושר מחכה לנו בבוקר על הכרית או מתגלש במורד הגב במקלחת. כן, אנחנו מבינים שהשעון לא עובד לטובתנו בעניין הזה ובטח שלא הסטרס היומיומי שאנחנו חווים, חילופי העונות, התזונה הלקויה שלנו, הגנטיקה או חוסר האיזון ההורמונלי כתוצאה מלידה, למשל. אבל האם אנחנו, גברים ונשים, מבינים למה זה קורה? מה הולך שם בבפנוכו של הגוף? וחשוב מכך – האם אנחנו מתכוונים להמשיך לעצום עיניים ולתת לזה להמשיך לקרות או אשכרה לעשות משהו בנידון?

אז למה זה קורה? מצוין ששאלתם!

בפשטות, הקולגן הוא חלבון שנמצא בקרקפת שלנו והוא אחראי, בין היתר, על גמישות עור הפנים שלנו, הברק שלו, חוזק העצמות, הציפורניים והמפרקים. בכל הנוגע לשיער שעל ראשנו, שמהווה חלק עצום מהדימוי העצמי של רובנו – הקולגן שומר על מבנה השערה, מעבה אותה ודואג לגמישות שלה. מתי מתחילה הבעיה? ברגע שקיים חוסר ביכולת של הגוף לייצר אותו (מכל הסיבות שהזכרנו למעלה). במקרים כאלו השיער ייחלש, ישבר ולבסוף גם ינשור. 

עכשיו, יש לכם שתי אפשרויות: אתם יכולים להרים כתפיים בייאוש, להגיד "נו, זה מה יש ועם זה נקריח. כלומר, ננצח", ולהמשיך לשלוף שיערות מהמטאטא, או לחלופין – להחליט שאתם לא מוותרים על הבלורית או הקוקו ומשיבים רעמה ליושנה. במידה ובחרתם באופציה השנייה, אנחנו שמחים לבשר שיש פתרון – והוא אפילו ממש פשוט לביצוע!המותג קולגן פלוס מביא בשורה אמיתית בכל הנוגע לבעיית הנשירה: תכירו את Daily Young – טבליות מציצה בטעם פירות יער, המכילות 1250 מ"ג קולגן ביוטי + ויטמין C. ההמלצה היא לקחת שתי טבליות ביום וכך להכניס לגוף 2500 מ"ג קולגן. זה גם טעים וגם יעזור לשיער לחזור להיות במיטבו. רוצים לראות שינוי מהותי? אל תוותרו לעצמכם. תנו לזה צ'אנס אמיתי של שלושה חודשים ותשימו לב איך השיער שלכם חוזר לחיוניות ולחוזק שלו. חברים, הטכנולוגיה קיימת – נצלו אותה!

עוד 3 שינויים שיעשו הבדל ענק לשיער שלכם

  • שימו לב לתזונה: במידה והתפריט בנוי על ערימות של פחמימות עתירות שומנים וסוכרים, תתקשו להגיע לתוצאה הרצויה. הרי הגוף מאותת לכם שהוא זקוק לחלבונים, תקשיבו לו. צרו יחד עם איש מקצוע תפריט מאוזן שייטיב אתכם. 
  • שימו לב לחומרים שבאים במגע עם השיער: כימיקלים שגורמים נזק עצום לשיער – אאוט, שמפו או מסיכה טבעית – לגמרי אין.
  • הפחיתו סטרס: האפליקציה למדיטציה שהורדתם לפני חצי שנה ולא עשיתם איתה כלום? זה הזמן להתחיל. כל הלחץ היומיומי עושה שמות לשיער. תרגיעו.

רוצה לנסות גם? השאירי פרטים

תוצאות מוכחות מחקרית להפחתת קמטים, שיפור בגמישות ובלחות העור ומראה צעיר, זוהר וקורן.

השאירו פרטים עכשיו - 20% הנחה אצל נציגות הביוטי והטיפוח לזמן מוגבל

* כלל ההטבות והמבצעים בכפוף לתקנון החברה
כתב ויתור רפואי
דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהיא של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות ויתכן התוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות.

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

אולי יעניין אתכם

ד"ר אימא – צמחי מרפא לילדים

👧🏻👶🏻 "איך זה שהילדים שלך מגיעים למרפאה הכי פחות מכולם?" שואל אותי רופא הילדים בחיוך.
מאז שבתי הבכורה נולדה היה לי צורך חזק להיות מסוגלת לתת מענה טיפולי לכל מיני בעיות פיזיות ורגשיות שעלו אצל הילדים שלי.