שמעתם מלא על יתרונות הקולגן ואתם מתים לנסות, אבל אין לכם מושג מאיפה מתחילים? בואו תשמעו את הסיפור של רותי

שמי רותי ויסמן, אני בת 63 מירושלים, נשואה ואם לארבעה. יצאתי לגמלאות בשנה שעברה, וכעת, מה אני אגיד לכם? אני חיה את החלום. אני פותחת את הבוקר מידי יום (חוץ משבת, לא צריך להיסחף) בשחייה בבריכה יחד עם אמא שלי בת ה־91. בנוסף, אני הולכת לשיעורי פילאטיס שלוש פעמים בשבוע. כדי שלא ישעמם, בין לבין אני עושה גם ספינינג בבית. אה, אני גם סבתא במשרה מלאה לארבעה נכדים מקסימים.

מאז ומעולם הייתי אישה פעילה ששמה דגש על מראה צעיר ובריא. לפני כשש שנים שמעתי לראשונה על יתרונותיו הרבים של חלבון הקולגן והחלטתי שאני מנסה גם – מה יש לי להפסיד? בחודשים הראשונים ניסיתי מוצרי קולגן שונים שנתקלתי בהם במקרה, ושום דבר לא קרה. מהר מאוד הבנתי שיש המון מוצרים בשוק שמתיימרים לספק לגוף שלנו את הקולגן הנחשק, אבל בפועל – תכולת הקולגן שלהם אינה מספיקה כדי לחולל שינוי מהותי.

ואז הגעתי לקולגן פלוס. התנסיתי לראשונה עם קולגן פלוס מסוג "אטלנטיס" שמקורו בדגים, והייתי מאוד מרוצה. לאטלנטיס תוצאות מוכחות מחקרית ביעילות להפחתת קמטים, שיפור בגמישות ובלחות העור ומראה  צעיר וקורן. במקביל, המוצר הבטיח לשקם את סחוסי המפרקים, למנוע כאבי מפרקים ולעצור את תהליכי בריחת סידן. כעבור כשלושה חודשים כבר התחלתי להרגיש בשינוי.  

בהמשך יצא קולגן פלוס "פרימיום" והחלטתי לנסות גם אותו. מדובר במארז המכיל 30 שקיקים, כאשר כל שקיק מכיל 7500 מ"ג קולגן (שזה אומר: 5000 מ"ג קולגן למפרקים + 2500 מ"ג קולגן ביוטי + חומצה היאלורונית + ויטמין C). בחברה הבטיחו שהפורמולה מסייעת בחיזוק מפרקים, סחוסים ורקמות חיבור, משפרת נראות קמטוטים וקמטים ומחזקת את הציפורניים ואת השיער. גם הפעם התחייבתי לדרך והקפדתי לקחת את התוסף מדי יום. ומה אני אגיד לכם? תוך זמן קצר הבנתי שמצאתי כאן בית – הרגשתי שהחיוניות שבה לגופי, חוויתי הפחתת קמטים, שיפור בגמישות העור ומראה כללי רענן. בנוסף, הרגשתי שהפעילות הספורטיבית שלי באה בקלות יותר – מה שהיה קשה פעם, הרבה פחות קשה פתאום. היו רגעים שחשבתי שאני מדמיינת או משכנעת את עצמי. ובכן, לא דמיינתי, בדיעבד הבנתי שלמוצר הזה, בניגוד למתחרים, ישנו קולגן פטנטי לספיגה יעילה ותוצאות מהירות יותר.

היום, שש שנים אחרי שיצאתי למסע המופלא הזה עם התכשירים של קולגן פלוס, אני יכולה לומר בפה מלא שזה עובד. בנוסף לאבקות, אני משתמשת גם בתכשירי הקוסמטיקה של החברה (בקרם יום, קרם לילה, סרום ומסיכת פנים) ואני שמחה לומר שכמעט ואין לי קמטים (אני בת 63, כן?). מוצרי הקוסמטיקה של המותג מכילים כמות קולגן גבוהה ביחס למוצרים בשוק, מגיעים במרקם נעים וריח משגע, היפו־אלרגניים ומגובים במחקרים קליניים. מה זה אומר בפועל? שהעור שלי מזדקן לאט יותר, אין אפס.

בכל פעם שאני נתקלת במישהו שמתלבט בנושא, אני שמחה לשתף מהניסיון האישי שלי. תראו אותי – תודה לאל, אני שומרת על קצב חיים פעיל וכייפי, בדיוק כמו שתמיד חלמתי שיהיה ברגע שאצא לגמלאות וזה הרבה בזכות קולגן פלוס. הלוואי שכולם יכירו את המוצרים הנפלאים האלו. רק זהירות, זה ממכר!

רוצה לנסות גם? השאירי פרטים

תוצאות מוכחות מחקרית להפחתת קמטים, שיפור בגמישות ובלחות העור ומראה צעיר, זוהר וקורן.

השאירו פרטים עכשיו - 20% הנחה אצל נציגות הביוטי והטיפוח לזמן מוגבל

* כלל ההטבות והמבצעים בכפוף לתקנון החברה
כתב ויתור רפואי
דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהיא של מחלה. התוצאות עשויות להשתנות ויתכן התוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות.

מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

אולי יעניין אתכם

ד"ר אימא – צמחי מרפא לילדים

👧🏻👶🏻 "איך זה שהילדים שלך מגיעים למרפאה הכי פחות מכולם?" שואל אותי רופא הילדים בחיוך.
מאז שבתי הבכורה נולדה היה לי צורך חזק להיות מסוגלת לתת מענה טיפולי לכל מיני בעיות פיזיות ורגשיות שעלו אצל הילדים שלי.