יצאנו לחקור את עולם תוספי התזונה מבוססי קולגן ולא תאמינו מה גילינו

"הייתי מאוד סקפטית והנה, זה עבד"

עולם תוספי התזונה המבוססים על קולגן, הוא גדול ומבלבל ואפשר ללכת בו בקלות לאיבוד. ככל שחולפות השנים, הטכנולוגיה משתכללת ומצליחה להמציא לנו פתרונות שפעם רק יכולנו לחלום עליהם. זה נפלא ומעודד, אבל איך נדע מה הכי מתאים לנו? ומאיפה בכלל מתחילים? כתבתנו יצאה לחקור את התחום המסקרן הזה, וחזרה עם ממצאים אופטימיים

לסיגל ידיד מחיפה אין זמן פנוי לתחביבים. עזבו תחביבים, אפילו את השיחה הזו היה קשה מאוד לתאם איתה. כששומעים מה היא עושה למחייתה, הכל מתבהר ונכנס לפרופורציות. ידיד בת ה־53, נשואה ואמא לשלושה בנים (26, 22, 17), היא מורה לחינוך מיוחד. מזה 28 שנה היא מחנכת ומלווה מתבגרים הלוקים בשיתוק מוחין וניוון שרירים. גם אם מתאמצים, קשה לחשוב על תפקיד עם שליחות ומסירות גדולה יותר.

מה גרם לך לעסוק בתפקיד כל כך תובעני?

"בצבא הייתי מש"קית ת"ש והתעסקתי עם אוכלוסייה מוחלשת. כבר אז ידעתי שזה הכיוון שלי בחיים". 

כאילו שהיא לא מספיק עמוסה, לפני כשמונה שנים התווסף לידיד כובע מקצועי נוסף, כאשר בחרה להפוך במקביל למדריכת פילאטיס: "באיזשהו מקום יש קשר בין שני המקצועות הללו וכנראה שלא סתם בחרתי לשלב ביניהם. בבית הספר לחינוך מיוחד שבו אני עובדת מרגישים את אכזריות הגורל. הפילאטיס, לעומת זאת, זה המקום של הבריאות והחיות. זה התחיל עבורי כתחביב והפך למקצוע. זה הגיע מתוך ידיעה ברורה שחייבים לשמר תנועה, וספורט חייב להיות חלק מחיינו, בדיוק כמו אוכל ושתייה. הפילאטיס היום הוא אהבת חיי, אני עושה את זה מכל הלב והנשמה ורוצה להעניק את המתנה הזו למתאמנים שלי. הפידבקים שאני מקבלת ממלאים אותי עד תום". 

איך נכנסת בעצם לעולם הקולגן?

"לפני כחמש שנים הברך שלי עברה טראומה במהלך אימון מאומץ, וקרעתי את המיניסקוס. בעקבות הפציעה עברתי הליך כירורגי לתיקון המיניסקוס שנקרא ארטרוסקופיה. אחרי הניתוח הייתי אצל שלושה אורטופדים שונים שאמרו לי שאין ברירה ושככל הנראה אצטרך לעבור התערבות כירורגית נוספת בברך. בשלב הזה ראיתי פרסומות לקולגן פלוס שמסייע בחיזוק המפרקים והתחלתי לעשות תחקיר מקיף. קראתי המון, גם על המתחרים, וגיליתי שיש על המוצרים של קולגן פלוס מחקרים קליניים ושאצלם יכולת הספיגה של החומר בגוף היא מקסימלית. אמרתי יאללה – ננסה. והנה, חמש שנים עברו מאז ולא עשיתי ניתוח נוסף. הקולגן משמר לי את התנועה ואת הגמישות, ובזכותו אני לא סובלת מכאבים נוראיים. הוא מאפשר לי להמשיך לחיות בשגרת חיים אינטנסיבית מאוד ומאתגרת ואני מרגישה שבלעדיו לא הייתי מסוגלת לעשות את זה". 

מעוניינת לשמוע כיצד את יכולה לחזק את המפרקים, להפחית את הקמטים ולשפר את הגמישות ולחות העור במראה צעיר, זוהר וקורן?

השאירי פרטים עכשיו - ותהני מ- 20% הנחה אצל נציגות הביוטי והטיפוח לזמן מוגבל

עד כדי כך?

"אני מבינה שזה עלול להישמע כמו סיפורי סבתא, אבל זה ממש ככה ויש לי כמה וכמה מתאמנות שלוקחות קולגן בהמלצתי ומרגישות היום בדיוק כמוני. יש לי מתאמנת שהייתה עם שחיקה נוראית של מפרק הירך עקב ריצות, היא התחילה לקחת קולגן פלוס וגם אצלה המצב השתפר פלאים". 

מתי הבחנת בשינוי לראשונה? 

"מהר מאוד, לדעתי פחות מחודש אחרי שהתחלתי. כבר חמש שנים ברצף שאני מקפידה לקחת, ואם אני שוכחת או מפספסת אני מיד מרגישה את ההבדל בגוף שלי – מתחיל לכאוב לי עד כדי צליעה".

מה היית את ממליצה לנשים וגברים שנמצאים במצבך ומתלבטים מה לעשות?

"צריך לתת צ'אנס, להיות פתוחים, אני הייתי מאוד סקפטית והנה זה עבד. יועצי החברה עזרו לי המון בדרך, הסבירו והקשיבו והיו שם בשבילי מהרגע הראשון, וזה עשה את כל ההבדל. היום אני לוקחת שני כדורי מציצה באוטו בדרך לעבודה, זה טעים לי ומשנה חיים. פשוט לכו על זה, אין לכם מה להפסיד".

מעוניינת לשמוע כיצד את יכולה לחזק את המפרקים, להפחית את הקמטים ולשפר את הגמישות ולחות העור במראה צעיר, זוהר וקורן?

השאירי פרטים עכשיו - ותהני מ- 20% הנחה אצל נציגות הביוטי והטיפוח לזמן מוגבל

אולי יעניין אתכם

ד"ר אימא – צמחי מרפא לילדים

👧🏻👶🏻 "איך זה שהילדים שלך מגיעים למרפאה הכי פחות מכולם?" שואל אותי רופא הילדים בחיוך.
מאז שבתי הבכורה נולדה היה לי צורך חזק להיות מסוגלת לתת מענה טיפולי לכל מיני בעיות פיזיות ורגשיות שעלו אצל הילדים שלי.