האם זה הזמן למחזר את המשכנתא שלך?

כדי לקבל את התשובה הנכונה לשאלה זו, נצטרך לנתח באופן ישיר מדוע אתה שוקל זאת. יש סיבות מצוינות למחזר את המשכנתא שלך, ויש סיבות למה לא. אתה תדע אם הגיע הזמן למחזר את המשכנתא שלך רק אם בדקת את כל היתרונות והחסרונות.

זכור כי מימון מחדש של המשכנתא שלך יעלה בין 2% ל-5% מהחוב העיקרי שלך. כמו כן, תצטרך לעסוק בכל התהליך של הערכה, חיפוש כותרת ותשלום דמי בקשה, כמו במימון הרכישה הראשונה שלך. אם שקלת את כל הנקודות הללו ועדיין רוצה לדעת אם הגיע הזמן למחזר את המשכנתא שלך, המשך לקרוא בעודנו בוחנים גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון.
למה כדאי למחזר את המשכנתא שלך
אם אתה יכול להסתכל מעבר כל הזמן והמאמץ שייקח לך למחזר את המשכנתא שלך, יש סיבות מצוינות לעשות זאת. בואו נסתכל על שלושת הראשונים.

אתה יכול לקבל ריבית נמוכה יותר
אם אתה יכול להשיג ריבית נמוכה יותר של אחוז או שניים, אתה צריך לקפוץ על ההזדמנות, כל עוד היא עם מלווה בעל מוניטין, כמובן. זה יכול לעזור לך לקצר את תקופת ההחזר של המשכנתא שלך. זה גם יכול להפחית את התשלום החודשי שלך ולתת למשק הבית שלך יותר תזרים מזומנים יומיומי.

אתה יכול להמיר משכנתא בריבית מתכווננת למשכנתא בריבית קבועה
לעתים קרובות, תעריפים מתכווננים מציעים תעריפים נמוכים יותר בעת רכישת נכס מאשר תעריפים קבועים. אינפלציה משפיעה על ARM, ושיעור ההחזר שלך גדל יחד איתה עם השנים.

יכול להיות מלווה שמציע ריבית מצוינת כדי למשוך לקוחות חדשים, או שהכלכלה עשויה לקבל תפנית לטובה ושיעורי הפריים ירדו. בתקופות כאלה כדאי לשקול למחזר את המשכנתא בריבית קבועה. זה יכול להוריד את התשלומים החודשיים המיידיים שלך, או שאתה יכול להשתמש בשונות כדי לקצר את תקופת ההחזר שלך.

מימון מחדש כדי לקצר את תקופת ההלוואה שלך
אם הריבית צונחת פתאום, הגיע הזמן למחזר את המשכנתא ולקצר את תקופת ההחזר. אתה יכול להיות הבעלים הגאה של שטר הבעלות שלך הרבה יותר מוקדם מהתכנון המקורי מבלי לשלם יותר על התשלום החודשי שלך.

אם אתה משלם כרגע משכנתא בריבית קבועה ב-9% ואתה יכול לקצץ אותה ל-5.5%, זה יכול להפחית טווח של 30 שנה בחצי. אתה גם תבנה הון הרבה יותר מהר, מה שבתורו מוסיף ערך לשווי הנקי הכולל שלך.
סיכום
אולי אתה שוקל מימון מחדש כאמצעי למימון רכישה גדולה או לאיחוד חובות. מובן שאולי אין פתרון אחר, אבל מומלץ לדון במקרים כאלה עם יועץ פיננסי מקצועי ולבחון גם אפשרויות אחרות.

אתה יכול למחזר את המשכנתא שלך כדי לממן הון עסקי או רכישת ציוד. היועץ הפיננסי שלך יעזור לך לגבש הצהרות מדויקות כדי לשקול אם זו השקעה בטוחה לביצוע.

לא משנה מה הסיבות שלך לשקול מימון מחדש, וודאו תמיד שיהיה לכם טוב יותר בטווח הארוך.

אולי יעניין אתכם

ד"ר אימא – צמחי מרפא לילדים

👧🏻👶🏻 "איך זה שהילדים שלך מגיעים למרפאה הכי פחות מכולם?" שואל אותי רופא הילדים בחיוך.
מאז שבתי הבכורה נולדה היה לי צורך חזק להיות מסוגלת לתת מענה טיפולי לכל מיני בעיות פיזיות ורגשיות שעלו אצל הילדים שלי.